Programy treningowe

Ćwiczenia wzmacniające mięśnie grzbietu i brzucha
redcordogolne1

Zestaw ćwiczeń angażujących mięśnie grzbietu i brzucha, szczególnie polecany dla osób z wadami postawy, bólami pleców. Ćwicząc regularnie wzmocnisz grupy mięśni odpowiedzialne za odpowiednią postawę i ogólny kształt sylwetki.

button-bg-33

 

Ćwiczenia wzmacniające dolne partie ciała

Zestaw ćwiczeń angażujących mięśnie pośladków, nóg, grzbietu i brzucha, szczególnie polecany dla osób z wadami postawy, bólami pleców. Ćwicząc regularnie wzmocnisz grupy mięśni odpowiedzialne za odpowiednią postawę i ogólny kształt sylwetki.

button-bg-33

 

Ćwiczenia wzmacniające górne partie ciała

Zestaw ćwiczeń angażujących mięśnie grzbietu, ramion i klatki piersiowej, szczególnie polecany dla osób z wadami postawy, bólami pleców. Ćwicząc regularnie wzmocnisz grupy mięśni odpowiedzialne za odpowiednią postawę i ogólny kształt sylwetki.

button-bg-33

 

Ćwiczenia na świeżym powietrzu z Redcord Mini

Z Redcord możesz ćwiczyć w plenerze! Jedyne, czego potrzebujesz, to zestaw Redcord Mini i kilka pomysłów na ćwiczenia.

button-bg-33