Przedstawiamy program z ćwiczeniami wzmacniającymi dolne partie ciała

Prezentujemy drugi plan treningowy, który pozwoli Państwu wzmocnić przede wszystkim dolne partie ciała – grzbiet, pośladki, uda i łydki. Tym razem to aż sześć wymagających dużego zaangażowania ćwiczeń, które na pewno przypadną Państwu do gustu. Ćwiczenia dostępne pod linkiem: ćwiczenia na dolne partie ciała

Program treningowy wzmacniający mięśnie brzucha i grzbietu

Zapraszamy do zapoznania się z przygotowanym dla Państwa programem ćwiczeń, który pozwoli w bezpieczny sposób wzmocnić mięśnie pleców i brzucha. To pierwsza odsłona nowego programu treningowego, dostępna tutaj: ćwiczenia na mięśnie grzbietu i brzucha

Konferencja Redcord 2014

Serdecznie zapraszamy na coroczną konferencję Redcord, która odbędzie się 26 września w Oslo. Mimo, że trwa tylko jeden dzień, nasycona będzie prelekcjami światowej klasy naukowców i terapeutów z całego świata.
Obok najnowszych doniesień naukowych związanych z terapią układu mięśniowo-szkieletowego, przedstawione zostaną najciekawsze przypadki kliniczne pacjentów leczonych metodą Neurac.
Termin: 26 września 08:30 – 18:00
Miejsce: Thon Hotel Opera, [...]

Wymiana podwieszek, uchwytów i mocowań Redcord

Redcord zaleca wszystkim użytkownikom, którzy zakupili podwieszki, uchwyty i mocowania wyprodukowane pomiędzy 2009 a 2011 rokiem, aby natychmiast sprawdzili materiał wykorzystany do zamocowania kółka zaczepowego w kształcie litery D.
Czerwony materiał użyty w akcesoriach do mocowania metalowego kółka zaczepowego może ulec osłabieniu w wyniku braku odporności na promieniowanie UV. W przypadku, gdy takie akcesoria były wystawione na światło słoneczne przez dłuższy [...]